undefined

日本倉敷市係我好中意的一個地方~

有OUTLET有限定紙膠帶有好悠閒的街道~

漸漸會愛上它的悠閒~

undefined

undefined

undefined

原本以為會抽中去MT紙膠帶工場的參觀體驗~

結果和我擦身而過~

不過我依然選擇去倉敷一趟~

一出倉敷的地鐵口就見到呢個臨時店鋪~

我就開始失心瘋~

不停地玩500日元的扭蛋機~

不要問我到底花了多少錢~總之玩到我臨走都繼續扭~

哈哈~

倉敷除左紙膠帶仲有一個OUTLET~就在地鐵口一出來的右手邊~

undefined

一不小心就會失心瘋了~

裡面的特價貨品~有D係東京大阪都無~如果去倉敷一定要去睇睇啦﹗

除左呢兩樣之外~

仲有一個好正的住宿介紹比大家~

Hostel Cuore Kurashiki(倉敷挫若旅館) 呢間民宿同MT紙膠帶合作~

有主題的MT房間~

我有幸可以住到其中一間~超幸運~

undefined

門的設計~

undefined

裡面的設計~

undefined

undefined

當時入住還送了最上面黑色戈卷紙膠帶~超開心~意外的收獲~

來到倉敷可以安排三日左右的行程~

第一日逛OUTLET +美觀地區

undefined

第二日去鷲羽山行一行加埋日落~

第三日美觀地區 +買下紙膠帶~

可以去附近的鷲羽山度睇日落~undefined

至於食方面~

選擇不是太多~不過很出名的三宅商店也值得試下~

undefined

undefined

願您在倉敷都度過一個悠閒的旅程~

 

arrow
arrow
    文章標籤
    紙膠帶 MT 日本 倉敷市
    全站熱搜

    tinky313 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()